[뉴스] Spring news!

Posted by VOINA Info : 2015. 3. 6. 03:35

 


안녕하세요 여러분!

봄이 오고있고, 서버는 천천히 완성되어가고 있습니다.

우리는 여전히 작업중이고, 많은 부분을 완성했습니다.

오늘 우리는 지난 수개월간 우리가 이룬 것에 대해서 여러분께 간략히 소개하고자 합니다.

 

클래스들

 

- 네크로맨서 클래스는 많은 오류로 부터 복구되어졌습니다. 개발은 마무리가 되었고, 심지어 예전 어보미네이션의 외형을 구현하려고 하고 있습니다.

- 그동안 사용하지 못했던 본댄서의 펫들이 구현되어졌고, 아주 잘 작동합니다. 또한 포커스 스네어 스펠도 고쳐 졌습니다.
- 애니미스트 봄버들은 더이상 터지기 전에 랜덤 딜레이를 가지지 않습니다.

 

올드 렐름 어빌리티

 

올드 렐름 어빌리티는 많은 오류로 부터 복구되어졌고, 잘 작동합니다. 비록 렐름 어빌리티들이 거의 완성되었지만, 사소한 문제점들이 예상되고, 좀더 테스트가 필요할 것입니다.

 

베럴들

 

베럴들과 보틀들은 제공되지 않을것입니다만, 우리는 기술적으로 인벤토리에 있는 마지막 아이템(예를들어 순서대로 , 같은종류의 포션1,포션2,포션3 이 들어있을때 포션3을 말함.)을 핫바에 올려두고 사용하면 매번 사용후 또다른 포션을 추가하지 않아도 되도록 만들것입니다.
이것은 아주 오랜동안 거론되어져 왔고 우리서버의 비젼과 다옥의 핵심에 대한 수년간의 토론의 결과 입니다.

 

SI 존

 

좀더 서둘러 재 오픈 하기위한 일환으로, 서버가 오폰되었을때 SI 존으로의 접속을 제공하지 않을 것입니다. 우리는 버그와 남용되어질수 있는 것들, 부분적으로 구현된 것들로 가득찬 곳 보다는 더 완성된 SI 존을 제공하고 싶습니다. 그러나, 이것이 리버,네크로맨서,세비지,본댄서,베일워커, 또는 애니미스트 클래스에게 영향을 미치지는 않으며, 당연히 해당 클래스들을 플레이 할 수 있을 것입니다. 또한 우리는 이런 상황으로 부터 발생할수 있는 힘/체 차지템 이용에 관한 문제를 인지하고 있으며, 전 렐름에 대해 해결책을 제시할 것입니다.

 

클래식 몬스터 외형

 

우리는 여러분이 선택할 수 있는 클래식 몬스터의 외형에 대한 옵션을 만들었습니다. 구 벤도(버서커)와 스태그(히어로) 외형, 클래식 에픽존 몬스터들과 다른 많은 다양한 클래식 몬스터들의 외형이 옵션 선택으로 이용가능해질 것입니다.

 

보고된 버그들

 

여러분의 모든 버그 리폿에 감사드립니다. 각각의 리폿은 우스가드를 더 안정된 서버로 만들어 줍니다. 상당한 수의 버그들이 이미 고쳐 졌으며, 다음과 같은 몇가지 예가 있습니다.
- 쉴드 프록은 이제 오직 프록 타입에 따라 발동 됩니다. 이전의 리액티브 프록들은 액티브하게 사용되어 질 수 있었고, 액티브 프록들은 리액티브 프록들 처럼 발동했습니다.
- 킵 게이트는 이제 적절한 HP 와 흡수율을 가집니다. 그리고 이제 스펠은 도어에 데미지를 입힐 수 있습니다!
- 애니미스트의 어보리얼과 크리핑 펫들은 더이상 밀리 공격상황에서 적들을 공격하려 하지 않을 것입니다.
- 펄스 BT 는 더이상 최소한의 케스트 타이머를 가지지 않을 것입니다. 그래서 그룹은 BT 효과의 타이밍으로 부터 이로울수 있습니다.
- 무기에 바르는 독들은 이제 인베넘 스펙 레벨에 따라 변동폭을 가집니다.

 

우리가 다시 오픈 할수 있기 전에, 해야 할 많은 작업이 남아있습니다. RVR/렐릭 시스템은 여전히 완전하게 작동하지않고 있고, 유동적인 렐릭 킵 가드 스폰 같은 빠져있는 많은 것들이 남아 있습니다. 게다가, 여전히 알려진, 뒤숭숭한, 고쳐지지않은 버그들이 있습니다. 그러므로 우리는 계속 작업을 하고, 머지않아 오픈 예정일을 알릴수 있기를 바랄뿐입니다. 최종 재 오픈 전에 베타 테스트가 있을수 있지만, 어떻게 할지 정확하게 정하지는 않았습니다.

 

참고 기다려주시는 여러분께 감사 드립니다!

 

우스가드 팀으로 부터.

 

 

원문보기

Hey folks! Spring is coming and the server is slowly growing leaves. We are still at work and have achieved a lot so far. Today we want to give you an overview on what we have done in the past months.

Classes
- The Necromancer class has been built from scratch. The development is finished and we even managed to implement the old abomination appearance.
- The missing Bonedancer pets have been implemented and work very well. Bonedancers also got their focus snare fixed.
- Animist bombers no longer have a random delay before exploding

Old realm abilities
The old realm abilities have been built from scratch and are working fine. Although we are almost done with the RAs, we expect minor problems and need to test more.

Barrels
To put this question to bed: We will not offer barrels or bottles, however, we will have a mechanic that allows you to place the last item in your inventory on the hotbar so you do not have to re-add it to your quickbar after each use. This topic has been debated for years in the community and in staff, and this is the result of years of compromise and discussion about the heart of DAoC and our server vision.

Shrouded Isles
In an effort to relaunch sooner, we will not offer access to Shrouded Isles zones at the time the server opens. We want to offer a rich Shrouded Isles experience rather than lands filled with bugs, exploits, and partial implementations. This does however not affect the Reaver, Necromancer, Savage, Bonedancer, Valewalker or Animist classes. They will of course be available. We are also aware of the str/con charge availability problem that rises from this situation and will provide a proper solution for all realms.

Classic monster appearance
We have created a set of options for classic monster appearance that you can choose from. Old vendo (berserker) and stag (hero) appearances, classic epic zone monsters and many other classic variants of the monsters will be available as an optional choice.

Reported bugs
Thank you for all your bug reports. Each report makes Uthgard a more polished server! Numerous bugs have been fixed already, here are some examples:
- Shield procs will now only proc depending on their proc type. Previously reactive procs could be used actively and active procs acted as reactive procs.
- Keep gates now have proper health points and absorb. Spells can now damage doors!
- Animist's arboreal and creeping pets no longer attempt to attack enemies in melee combat
- Pulse bladeturns no longer have minimum cast timers, so group can benefit from timing their effects
- Weapon poisons now have a variance depending on the Envenom spec level

Unfortunately there is plenty of stuff left to do before we can relauch. The RvR/relic system is still not working properly and there are still many things missing, such as dynamic relic keep guard spawn. In addition there are still known, disturbing, unfixed bugs. Hence we continue our work and hope to present an ETA soon. There will be some sort of beta test before the final relaunch, but we haven't decided how exactly this is going to happen.

Thank you all for your patience!

Warm regards
your Uthgard team.